Uzmanību, izmaiņas!


11. un 14. februārī  Zumbas nodarbības NENOTIKS!



NODARBĪBAS PIE TRENERA AIVARA

                                                           BODY STRONG

    Spēka nodarbība ķermeņa muskulatūras nostiprināšanai, pielietojot speciālas nūjas ar ripām. Treniņš piemērots cilvēkiem ar vidēju un augstu sagatavotības līmeni.

  
                                                                    TRX

TRX piekares treniņsistēma ir viens no jaunākajiem un efektīvākajiem treniņa konceptiem pasaulē. Treniņsistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru (core stability). Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās traumu risks. Treniņa laikā kā "apsmagojums" tiek izmantots sava ķermeņa svars. Veicot pat ļoti vienkāršus vingrinājumus, ir jānotur ķermeņa poza un stabilitāte, kas savukārt liek darboties dziļajai muskulatūrai, tādēļ treniņš ir īpaši efektīvs.
TRX ir ļoti populāra ASV un visā pasaulē, treniņsistēma tiek pielietota augsta līmeņa sportistu, sporta komandu, armijas treniņam, fizioterapijā, kā arī grupu nodarbībās un personāltreniņos fitnesa klubos. Sākotnēji tā tika radīta ASV Jūras flotes karavīru fiziskās sagatavotības nodrošināšanai, kad persona dienesta laikā ir nošķirta no ārpasaules, piemēram, zemūdens kuģī vai tuksnesī. 

                                                             BODY BIKE 30+30

 
 BODY BIKE jeb Velo nodarbība (BB) – nodarbības uz speciāliem velotrenažieriem atbilstošas mūzikas pavadībā un paredzētas gan iesācējiem, gan augstas klases sportistiem. Body Bike palīdz ātri atbrīvoties no liekā svara. (BB30'+30' CONDITION, kurās, piemēram, 30 minūtes no nodarbības notiek uz velotrenažiera, bet 30 minūtes tiek izpildīti vingrinājumi vēdera muskulatūras nostiprināšanai un vingrinājumi muskuļu izstaipīšanai.


                                                             SLOW & STRONG

SLOW & STRONG - nodarbība, kuras laikā tiek veikti spēka un stiepšanās vingrojumi nelielā tempā. Nodarbībā var tikt izmantotas bumbas un cits inventārs. Nodarbība piemērota visiem sagatavotības līmeņiem. 


                                                                STRETCHING

Stretchings ( no angļu valodas „stretch” – stiepties, stiepšanās) – vingrojumu komplekss, kas paredzēts muskuļu stiepšanai, ķermeņa elastības, vitalitātes attīstīšanai, organisma atveseļošanai un  psihiski emocionālā stāvokļa uzlabošanai.
Bez tam  stretcings – tā ir lieliska pret stresa terapija, kas palīdzēs Jums atbrīvoties no noguruma un spriedzes. Tas ir ieteicams kā līdzeklis muskuļu, asinsrites traucējumu, kā arī kustības traucējumu ārstēšanas (skolioze, osteohondroze u.c.) profilaksē.

Stiepšanās palīdz palielināt locītavu kustīgumu, palielina ķermeņa elastību. Regulāras stiepšanās nodarbības paaugstina muskuļu un saišu elastību, kas samazina traumatisma iespēju un pazemina sāpju sindroma līmeni. Vingrojumi uzlabo kustību koordināciju, stāju un locītavu elastību, palielina izturību un muskuļu spēku, ievērojami samazina atveseļošanās periodu pēc stresa un pārpūles izraisītām sekām.

Strečings ieteicams gan jauniem cilvēkiem, gan vecāka gada gājuma cilvēkiem, gan profesionāliem sportistiem un dejotājiem – visiem, kas rūpējas par savu veselību, fizisko formu un attīstību.

                                                         Nike Training Club (NTC)

 Nike Training Club (NTC) ir unikāla treniņa nodarbība, kas Jūs iedvesmos!
NTC ir grupu nodarbība, kurā izmantotas prasmes, vingrinājumi un principi, pēc kuriem trenējas pasaules klases sportisti. Vingrinājumu savirknējums un īpašie NTC programmas noteikumi ļauj nodarbībā sajust sportisko garu. Vingrinājumu funkcionalitāte, dažādie to pielietojuma veidi, īpašie nosacījumi un komandas veidošanas treniņi paver ierastos fitnesa apvāršņus jaunam sasniegumiem.
Nike Training Club nodarbība pievēršas piecām svarīgākajām sporta un fitnesa sastāvdaļām: spēkam, kardio izturībai, ķermeņa centra nostiprināšanai, līdzsvaram, lokanībai.

NODARBĪBAS PIE TRENERES ILZES

                                                           
                                                             Pilates Spirals

    Starptautiskā Pilates meistara Maikla Kinga un Argentīniešu mūsdienu deju horeogrāfes Veronikas Ponieman kopīgi izveidotā grupu nodarbību programma PILATES SPIRALS ir Pilates sistēmā balstīta deju programma, kas veidota katrai nodarbības daļai pieskaņojot atbilstošu iedvesmojošu un motivējošu mūziku. Šī programma ir piemērota ikvienam. Tās popularitāte un veiksme ir zināšanu apvienojums ar vienkāršu horeogrāfiju, kas radīta, lai fokusētos uz specifiskiem dažādu stilu dinamiskas stiepšanās un līdzsvara izaicinājuma vingrojumiem. Nodarbības mērķis ir lokanības attīstīšana un līdzsvarota ķermeņa veidošana, izmantojot vienkāršus dejas pamatelementus.

                                                      

                                                            deepWORK® 

    Ir otra Roberta Šteinbahera holistiskā funkcionālo treniņu sistēma, kas piedāvā kardio, spēka un relaksācijas apvienojumu vienā iedarbīgā treniņā. deepWORK® ir atlētisks, vienkāršs, grūts, unikāls un nelīdzinās nevienai līdz šim pazīstamai treniņu programmai - enerģijas pilns treniņš! deepWORK® balstās uz Iņ un Jan (Yin & Yang)- līdzsvara likumiem, kas apvieno funkcionālā treniņa mentālos un fiziskos pretstatus. deepWORK® kustību virknējumi ir izveidoti tā, ka tajos vienmēr pastāv saikne starp sasprindzinājumu un relaksāciju, kombinējot ar elpošanas vingrinājumiem. deepWORK ir iepspēja pārbaudīt savu spēju robežas, uzstādīt sev aizvien jaunus mērķus un redzēt savu progresu! Vairāk par deepWORK lasiet šeit: http://www.bodyartschool.lv/lat/kas-ir-deepwork

 

                                    bodyART® STRENGTH (bodyART® SPĒKS)


  Šī holistiskā programma bodyART® STRENGTH ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Ar šo unikālo treniņu jūs varat pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un samazināt stresu. Trenējoties regulāri, jūsu ķermenis kļūs atlētisks, un jūs jutīsieties spēcīgs un atkal atguvis dzīvesprieku/vitalitāti jūsu ikdienas dzīvē.

 

                                                                  STEPS 

Nodarbībā tiek izmantotas regulējama augstuma stepa platformas. Atkārtoti kāpjot uz stepa soliņa un izpildot vienkāršas aerobikas soļu kombinācijas, rodas sirds muskuli nostiprinošs efekts, kā arī labs treniņš kāju un sēžas muskulatūrai. Izmantotie deju aerobikas elementi attīsta koordināciju un ļauj atbrīvot emocijas. Nodarbības otrajā daļā tiek izpildīti spēka vingrinājumi citām muskuļa grupām.



 

AL fitness © 2012 | Designed by Cheap Hair Accessories