CrossFit

CrossFit ir efektīvs treniņš jebkāda vecuma un sagatavotības līmeņa sportot gribētājiem, profesionāla trenera vadībā, tieši Tava mērķa sasniegšanai! CrossFit – treniņš visam ķermenim, kurā ir apvienoti kardio, spēka, veiklības, lokanības, koordinācijas, izturības un precizitātes vingrinājumi. Katrs treniņš ir citāds, nebūs nekādas rutīnas! Nāc un izaicini sevi katru reizi no jauna! CrossFit nav tikai treniņš, šeit būs iespēja satikt līdzīgi domājošos, kas Tevi atbalstīs gan treniņos, gan ārpus tiem.

Body strong

Body strong ir spēka nodarbība ķermeņa muskulatūras nostiprināšanai, pielietojot speciālas nūjas ar ripām. Treniņš piemērots cilvēkiem ar vidēju un augstu sagatavotības līmeni..

TRX

TRX piekares treniņsistēma ir viens no jaunākajiem un efektīvākajiem treniņa konceptiem pasaulē. Treniņsistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru (core stability). Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās traumu risks. Treniņa laikā kā “apsmagojums” tiek izmantots sava ķermeņa svars. Veicot pat ļoti vienkāršus vingrinājumus, ir jānotur ķermeņa poza un stabilitāte, kas savukārt liek darboties dziļajai muskulatūrai, tādēļ treniņš ir īpaši efektīvs.

TRX ir ļoti populāra ASV un visā pasaulē, treniņsistēma tiek pielietota augsta līmeņa sportistu, sporta komandu, armijas treniņam, fizioterapijā, kā arī grupu nodarbībās un personāltreniņos fitnesa klubos. Sākotnēji tā tika radīta ASV Jūras flotes karavīru fiziskās sagatavotības nodrošināšanai, kad persona dienesta laikā ir nošķirta no ārpasaules, piemēram, zemūdens kuģī vai tuksnesī.

TRX Mix

TRX Mixir divu treniņu apvienojums. Nodarbībā tiek izmantotas TRX piekares sistēmas un pielietoti vingrinājumi no NTC (Nike Training Club) nodarbības. Šajā treniņā mēs attīstam spēku, kardio izturību, strādājam uz ķermeņa centra nostiprināšanu, līdzsvaru un lokanību.

BodyBike 30+30

BodyBike 30+30 jeb Velo nodarbība (BB) – nodarbības uz speciāliem velotrenažieriem atbilstošas mūzikas pavadībā un paredzētas gan iesācējiem, gan augstas klases sportistiem. Body Bike palīdz ātri atbrīvoties no liekā svara. (BB30’+30′ CONDITION, kurās, piemēram, 30 minūtes no nodarbības notiek uz velotrenažiera, bet 30 minūtes tiek izpildīti vingrinājumi vēdera muskulatūras nostiprināšanai un vingrinājumi muskuļu izstaipīšanai.

NTC

NTC jeb Nike Training Club ir unikāla treniņa nodarbība, kas Jūs iedvesmos! NTC ir grupu nodarbība, kurā izmantotas prasmes, vingrinājumi un principi, pēc kuriem trenējas pasaules klases sportisti. Vingrinājumu savirknējums un īpašie NTC programmas noteikumi ļauj nodarbībā sajust sportisko garu. Vingrinājumu funkcionalitāte, dažādie to pielietojuma veidi, īpašie nosacījumi un komandas veidošanas treniņi paver ierastos fitnesa apvāršņus jaunam sasniegumiem. Nike Training Club nodarbība pievēršas piecām svarīgākajām sporta un fitnesa sastāvdaļām: spēkam, kardio izturībai, ķermeņa centra nostiprināšanai, līdzsvaram, lokanībai.

bodyART®

NTCHolistiskā/visaptverošā programma bodyART® ir balstīta uz 5 Ķīnas tradicionālās medicīnas elementiem. Cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Visi vingrinājumi ir izveidoti, lai apvienotu spēku, lokanību un līdzsvaru. Tie pozitīvi ietekmē stabilitāti, koordināciju, pašsajūtu un stāju. Trenējoties regulāri, ķermenis kļūs atlētisks, jutīsieties spēcīgi un atguvuši dzīvesprieku/vitalitāti ikdienas dzīvei.

LOWER BODY + ABS

NTCNodarbība paredzēta ķermeņa lejasdaļas muskulatūras attīstīšanai un nostiprināšanai (kājas, sēža), kā arī korsetes muskulatūras stiprināšana. Nodarbībā tiek pielietots dažāds inventārs, kā arī paša ķermeņa svars.

FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ

NTCPastāv vienkārš pricips, funkcionālo treniņu pamatā, kustības tiek trenētas tādas, kas tiek darītas ikdienā. Šajos treniņos uzsvars ir uz apzinātām kustībām, nevis vienkārši izspiežot enerģijas intensitāti līdz izsīkuma punktam, uzsvērta tiek tieši katras kustības kvalitāte. Darbs gan ar paša ķermeņa svaru, gan ar papildus inventāru.

Pilates

NTCZemas intensitātes spēka nodarbība, vērsta uz dziļās muskulatūras un muskuļu korsetes nostiprināšanu. Rezultātā uzlabojas stāja, attīstās līdzsvars, koordinācija, locītavu elastība, tiek nostiprināti muskuļi, cīpslas un saites. Piemērota visiem sagatavotības līmeņiem, sevišķi ieteicama tiem, kas tikko uzsākuši savas sportiskās gaitas. Nodarbība notiek bez apaviem.